Radujme se na Radosti (hory 2017)

22. 2. 2017

Chčije a chčije, jak by řekl děda Komárek (Špulák)...

Pan domácí ráno stál na zápraží svojí třípatrové chýše a první otázka která padla byla... Tak co dědo, jak to vidíte? Odpověď byla ve formátu klasika... Chčije a chčije.

Něktěří si vyzkoušeli cvičný odjezd na svah, který byl pro vytrvalý déééééšť odložen. Odložený odjezd byl využit na trénink přistání na nebezpečné letadlové lodi Plasnice- sever.

A prostě už byla potřeba odjed na svah. Druhý ostrý start se vydařil. Lyžovaní mezi kapkami deště neodradilo některé odvážlivce. Na svahu se téměř nikdo nenacházel až na několik odvážlivců, kteří si na tuto činnost pořídili pršiplášť proti trudomyslnosti. Prostě ideální příležitost pro reportáž TV Nova.

Večer jsme sledovali TV Nova a ono nic...

SKOOL!

21. 2. 2017

Prší, prší jen se leje, kampak asi pojedeme... no přece dom, když tady prší

Odpočinkový den nám posunuli, kvůli nepřiznivému počasí, které si dělalo co chtělo a hlavně nám nepřálo. Dopoledne si děti udělaly diskotéku, koukly na nějáký film. Odpoledne jsme vyrazili na vycházku po okolí. Děti si začaly balit kufry, když jsem jim řekli že jedeme domů. Vzali to moc vážně. I lyže si zabalili do vaků ve kterých svoje fošny dovezly.

Mějte se v těch teplých krajích dobře... Prej tam jsou trošku záplavy... je to pravda? Doufám, že nemusíte čerpat ze sklepů. Tak čau pro vás a od nás SKOOL!

20.2.2017

Za mlhou, že by se dala krájet se nachází sjezdovka...

Jak to bylo v pohádce o Rákosníčkovi o mlze a rybníčku, tak u nás to bylo o mlze a sjezdovce. Děti se zdokonovaly v lyžování, některé děti zkusily i snowboard. Všichni jsme skoro zkoušeli water skiing (vodní lyžování), které jsme zkoušeli již vloni a bylo to náramná sranda. Na svahu jsme strávili téměr celý den. Dorazili jsme na chatu, najedli se dosyta a večer jsme zalehli do pelechu, jak jsme byli unaveni z vodního lyžování. Tak dobrou noc a skool!

19. 2 .2017

Takovej velkej kopec...

Hlasitý budíček probouzí chatu krátce po sedmé hodině ranní. Rozcvička neprobíhá. Všíchni se diví proč není. Důvod není znám. Na snídani jsme měli párky a marmeládu s chlebem. Každý si vzal podle libosti. Po snídani jsme vyrazili na kopec. Odjezd byl tradiční v 8:45 od chaty. Však předtím jsme museli museli naskládat naše fošny do busu. Rozdělili nás do družstev a výuka mohla začít. Ti kteří neuměli šli do školky, pokročilí šli na svah. Ti méně pokročilí se učí smýkaný oblouk a ti pokročilí se učí carvingový oblouk. Jde nám to! Učili jsme se do půl 12, aby si i instruktoři mohli zkusit co umí a co zapoměli. Ve 12 hodin jsme odjeli na chatu. Najedli jsme se obědu, chvilku jsme si pospali a hurá zase na svah. Pokračovali jsme ve výuce. Na svahu jsme jezdili do 16 hod. Krátce po 16 hod jsme vyrazili zpět na chatu. Lyžovačka byla suprová. Snědli jsme si večeři a šli koukat na pohádky. A ve 21 hodin měl strejda Horník připravenou četbu a to Lovce mamutů. Většina z nás u četby usnuli. Potom zdravotnice zavelila a museli jsme jít do pelechu. Takže dneska DOBROU NOC a zítra se ozvem.

SKOOL!

18. 2. 2017

Hele tady je sníh...

Kolem půl 11 jsme se začali slízat na autobusovém nádraží, kde už na nás čekal autobus. Naskládali jsme věci, udělali nějáký ty fotky a už jsme se začali skládat do autobusu. Krátce po jedenácté hodině jsme vyrazili směr chata Radost. Cesta probíhala v klidu a míru. Hned po příjezdu jsme vyskládali věci do vestibulu chaty a slavnostně jsme pověsili vlajku. Vlajkonoši šli velmi dalekou cestu, aby doručili vlajku na chatu. Po vyvešení vlajky jsme po jednom chodili přát k narozeninám jednomu z instruktorů lyžování a to byl Michal Vrbka ml. Pogratulovali jsme mu k narozeninám a vyrazili jsme na naši oblíbenou vycházku. Některé děti to kometovaly tak, že je tu sněhu až po sedací část našeho těla. V 18 hodin jsme měli večeři a byla jako každoročnně jsme dostali knedlo,zelo vepřo. Po večeři nám dali volnou chvíli abychom jsme se seznámili a poté jsme probrali pravidla FIS. Ve 22hod nám zavelili večerku a my jsme pádali do pelechu.

Tak se mějte a my se zítra ozvem.