DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Cas 32 Tatra 815

 Cas 32 Tatra 815

CAS 32/8200/800 - S3R

Cisternová automobilová stříkačka T 815 CAS 32 (CAS 32/8200/800 - S3R) je určená na hašení požárů vysokohořlavých látek, přizpůsobená na rychlý zásah i ve městech s nedostatkem vody. Může se používat všude tam, kde je vysoké riziko požárního nebezpečí. Výkonové parametry podvozku, velký obsah nádrží s hasícími látkami a vysoký výkon čerpacích zařízení jsou předpokladem rychlé likvidace nebezpečných požárů i při ztížených povětrnostních podmínkách.

Technické údaje:

Značka, typ vozidla                             T 815 CAS 32 6 x 6

Rok výroby                                          1984

Pohotovostní hmotnost                       12 950 kg

Užitečná hmotnost                              9 550 kg

Celková hmotnost vozidla                   22 500 kg

Typ motoru                                         T 3-930-30

Počet válců                                         12

Vrtání x zdvih                                      120 x 140 mm

Chlazení motoru                                 vzduchem

Zdvihový objem motoru                      19 000 cm3

Největší výkon motoru                        235/2 200 kW/min-1

Základní spotřeba paliva                    40 l/100 km

Maximální rychlost                              100 km/hod

Brzdový systém                                  4 na sobě nezávislé systémy

Nástavba:        

Ocelový rám, oplechovaný pozinkovaným plechem

Objem nádrže na vodu                           8 000 l

Objem nádrže na pěnu                           2 x 400 l

Jmenovitý průtok vody                           3 200 l/min

Délka x šířka x výška                            8 670 x 2 500 x 3 250 mm

S opravami naší Tatry jsme začali začátkem března tohoto roku a cílem bylo opravit nejvíce poškozená místa na karoserii vozidla. První část opravy byla rekonstrikce boxu skříňě sloužicí k uschování materiálu používaného k akutní opravě vozidla mimo základnu. Po této části následovaly opravy prorezlých částí na kabině posádky. Na začátku léta jsme se pustily do oprav nástavby. Obroušení,a natření žebříku nástavby, vyvaření děr na konstrukci nástavby. Další částí práce byla výroba předních blatníků, přelakování dveří čerpadlového prostoru, rekonstrukce vrchní části nástavby. Prozatím poslední vykonanou části práce bylo natření disků kol a poklic.

 Před                                                                                     Po